Trition bestaat tien jaar en viert haar 10-jarig bestaan!

Nieuws -

In oktober 2009 werden we opgericht en op 4 oktober a.s. willen we ons 10-jarig bestaan graag samen met onze relaties vieren. Directeur Marcel van Engelen zegt dankbaar te zijn voor het vertrouwen dat onze klanten in al die jaren hebben getoond voor de diensten van Trition. Dit vertrouwen heeft immers geleid tot de groei die we in ons 10-jarig bestaan hebben doorgemaakt en Trition haar bekendheid heeft gegeven als specialist bij het oplossen van vocht- en watergerelateerde problemen.

Trition bestaat tien jaar en viert haar 10-jarig bestaan!

Grote groei
In de afgelopen jaren is ook het aantal medewerkers bij Trition sterk gegroeid: van 15 medewerkers in 2009 naar 54 medewerkers nu. Vanaf 1 januari j.l. is aan de drie bestaande afdelingen Droogtechniek, Bouwkundig Onderzoek en Lekdetectie ook de afdeling Klimaatbeheersing toegevoegd. Financieel gezien hebben droogtechniek, bouwkundig onderzoek en lekdetectie door hun specialistische kennis en kunde successen geboekt.

Bijzondere projecten
Een groot aantal bijzondere projecten is de revue gepasseerd. Zo heeft de afdeling Droogtechniek onder andere isolatiemateriaal van een vliegtuig gedroogd en een onderdrukdroging uitgevoerd op een werkeiland op de Noordzee. Bouwkundig Onderzoek mocht de bouwkundige staat van de sprookjes uit het sprookjesbos van de Efteling onderzoeken en een dakonderzoek in Estland uitvoeren. Ook de Lekdetectie heeft een aantal unieke projecten op zijn naam staan. Denk bijvoorbeeld aan het opsporen van zeer complexe lekkages in parkeergarages, bedrijfskeukens en wellnesscentra’s.

De toekomst
“Dankbaarheid overheerst”, zegt directeur Marcel van Engelen over het jubileum. “In de toekomst hopen we op het vertrouwen van klanten en zakelijke relaties te kunnen blijven bouwen door scherp op de kwaliteit van onze dienstverlening te letten en die waar nodig te verbeteren. Niet alleen om ons bedrijf te laten groeien, maar vooral ook om zoveel mogelijk water-, vocht- en klimaatgerelateerde problemen voor onze relaties te kunnen voorkomen, opsporen, beperken en daarmee onze klanten te ontzorgen!”.

Terug naar overzicht